lördag 7 juli 2012

VintageLO efter skiss hos Scrapperra

Här kommer mitt andra bidrag till ScrapPerras sommartävling. Tänkte vara med i alla 12 så jag tänkte köra på nu i några dagar när solen skyms av alla moln och jag har lite egentid hemma.

Tävl 1, är från en skiss. Jag beställde Glitz kitet och i detta är det mycket dova murriga färger. Så det var bara att leta upp några gamala foton. Fotot är på min mor och hennes två bröder.


Papprena, ostduken, twine, blommor och alfabetet kommer från kitet.

Har droppat lite mist här och var. Smutsat ner kanter, säckväv och bit tyg från en gammal korsett med distress ink, Vintage Photo.

                                             Tjingeling och ha det bra i sommar Sverige!
                                                                              Katja

2 kommentarer:

  1. Detta ve en mycket vacker LO,
    gillade alla fina små tetaljer som årtal m.m.
    Må gott!

    SvaraRadera
  2. En fantastisk LO, liker fargene og oppbyggningen veldig godt..Kan ikke se meg mett på denne altså :-)

    SvaraRadera